piątek, 6 maja 2016

Informacje *

Witajcie kochani!
Wiem, że miałam wrzucić notatkę już wczoraj ale cóż przez pracę nie mam ani chwili wytchnienia.
Jestem pewna, że niektórzy z was widzieli moją odpowiedź na komentarz pod ostatnim rozdziałem.
Jeśli nie to....
,,Spotted love" jest ostatnim opowiadaniem na tym blogu.
Jest mi ciężko to pisać ale rezygnuję z pisania. Nie mam kompletnie na to czasu w obecnej chili. Poznałam niedawno kogoś, do tego dochodzi praca oraz fakt, ze w sierpniu zaczynam college.
Naprawdę nie chcę was zostawiać ale jest to nieuniknione.
Zarówno ten blog jak i moje pozostałe blogi na których publikowałam opowiadania nie zostaną usunięte. Natomiast strona na fb zostanie usunięta zaraz po pojawieniu się ostatniego one-shota.
Postaram się również nadrobić wrzucanie rozdziałów na chomika oraz dać wam ,,Spotted love" w jednym pliku ;)
Mam nadzieję, że będziecie tu po wszystkim wracać. Że choć troszkę mnie lubicie i zatęsknicie czasem. Nie chcę wam mówić, że może wrócę czy coś bo nie umiem przewidzieć tego co będzie za jakiś czas. Jeśli znajdę wolną chwilę, motywację i wenę to może coś kiedyś z pod mojego ,,pióra" wypłynie (och! Jak poetycko! hahaha ). Co do Freak to nie wiem co dokładnie planuję. Jestem pewna, że jeśli postanowi coś publikować to będziecie o tym wiedzieć i wrzuci tu o tym notatkę.
To na razie chyba tyle. Przed nami cztery ( cztery? bo szczerze nie jestem pewna. ups! zakręcona ja).
Napiszę do was jeszcze w notatce pożegnalnej!
Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam OfeliaRose
WYBACZCIE WSZELKIE BŁĘDY BĄDŹ BRAK PRZECINKÓW JA MAM TAK ZAWSZE
I WSZYSCY CO SPRAWDZALI MOJE PRACE MOGĄ TO POTWIERDZIĆ :*
A bym zapomniała! Będzie mi strasznie brakować narzekania, zrzędzenia i tych innych rzeczy ze strony Damiana ! Twoje komentarza w jakiś sposób zawsze mnie bawiły i czekałam na nie  hahaha;)
To chyba tyle!
Buziaki !! :*

6 komentarzy:

  1. Szkoda, ze juz nie bedziesz pisac. Mam nadzieje, ze jak wszystko sie unormuje to jeszcze wrocisz. Mimo, ze opowiadania nie byly cudowne, to je lubilem. I chyba z sympatii do Ciebie je czytalem. Niektore rozdzialy jednak byly naprawde spoko!
    Czekam z niecierpliwoscia na ponowne wejscie smoka, ktore mam nadzieje, ze sie odbedzie i jak cos to pisz na gg. :)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję że jeszcze wrócisz, kocham twoje opowiadania,świetnie piszesz, fajnie by było jakbyś napisała jakąś książkę :)
    Życzę szczęścia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą jakieś opowiadania na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, a gdzie obiecane oneshoty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj blogów! Lubię czytać twoje opowiadania po kilka razy! Proszę nie rób tego! :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero skończyłam czytać, ale mogę powiedzieć, że nie raz, nie dwa wrócę do tych opowiadań. :) Naprawdę bardzo polubiłam tych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze :)