niedziela, 24 maja 2015

Dość ważne info ! *.*


   Cześć kochani! :* Jako iż pod ostatnim rozdziałem sporo osób wspomniało, że angielskie wstawki im przeszkadzają, drażnią bądź utrudniają czytanie zdecydowałyśmy,  że wstawki usuniemy. Od początku byłam ciekawa waszej reakcji na to opko i jestem zadowolona że napisaliście swoje opinie. Bardzo cieszę się również, że historia was zaciekawiła, więc byście nadal ją czytali wstawki angielskie zostaną usunięte. 
Tak, więc rozdział drugi pojawi się już w pełni po polsku, natomiast rozdział pierwszy jeśli ktoś będzie chciał przeczytać bez wstawek będzie mógł sobie znaleźć go na moim chomiku jeszcze dzisiaj oraz na blogu ( postanowiłyśmy poprawić rozdział) .To chyba tyle *.* Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu chętnie tu zajrzycie. 
Pozdrawiam, OfeliaRose







5 komentarzy:

  1. Myślę, że wasz krok jest słuszny. Żeby zrezygnować z angielskich wstawek. Nie wydaje mi się, żeby to był z waszej strony błąd , po prostu chęć spróbowania czegoś jeszcze, czegoś nowego, ale no cóż...
    Nie wiem czy Marco i Sam będą razem. Jeszcze się okaże. Masz rację, ta atmosfera może wykończyć. Przykro mi, że płakałaś, ale z drugiej strony dla mnie to dobrze. To znaczy, że tekst jest odpowiedni.
    Pozdrawiam
    LM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff... Bardzo sie cieszę, że będzie bez angielskich wstawek. Bardzo dezorganizowały mi czytanie ;)

    Pozdrawiam

    PS: Zamiast odpisywać na komentarze może jakiś rozdziałek? :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    dziewczyny chciałabym was zapytać, o taką jedną sprawę, chodzi mi o wasz drugi blog na woordpresie, cóż chciałam zapytać, czemu nie pojawia się tam już nowe opowiadanie, jak i o to, że nie można nic skomentować...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog na WordPressie został zawieszony i wkrótce zostanie usunięty.

      Usuń
  4. Mi osobiście wstawki angielskie nie przeszkadzały gdyż to, co pisaliście to tak naprawdę były podstawy :)
    Czekam na następny rozdział
    Pozdrawiam
    Pina

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze :)